Etykiety

niedziela, 15 kwietnia 2012

Opisy na gg i nk

Oto kilka opisów na gg i nk:


Gdy ci smutno, gdy ci źle, wstawaj z łóżka na gg!


-Nowy chłopak? -Nie ku*wa, wyprany w Perwoll'u!


Opis na gg jest jak gacie - codziennie trzeba go zmieniać.


Podczas czytania lektury doszłam do wniosku, że mam fajny sufit... tak, mój sufit jest bardzo fajny :D


Kocham mamę, kocham tatę, a najbardziej ich wypłatę.


Jutro to dziś, tyle, że jutro.


-A teraz możesz pocałować mnie w 4 litery. -Że co proszę!? -W "usta", wariacie :)


Moje życie jest pełne facetów: jem Grześka, piję Kubusia i na dodatek śpię z Jaśkiem...


Kocham moje łóżko, a ono kocha mnie. Niestety budzik nie potrafi zaakceptować naszego związku...


Użytkownik czasowo niedostępny, zostaw wiadomość po sygnale.....piiiiip ;)


Będę za 15 minut, a jak mnie nie będzie to przeczytaj tę wiadomość jeszcze raz.


Ty ludź... Ja ludź... MY CZŁOWIEKI!!!


Bądźcie twardzi jak żelki z Biedronki!


M jak Mordercze kartony... nowy tytuł serialu ;)


Szkoła jest jak Biedronka - codziennie niskie (o)ceny


Jestem jak miód - słodka, i jak pieprz - pie*rznięta :D


Życie jest jak papier toaletowy, szare i do du*y.


Każda szkoła, w której jestem jest siedliskiem zła... :P


Bóg stworzył mnie, bo wie co to piękno, a Ciebie, bo ma poczucie humoru :)


♥W moim żelkowym świecie, z Tymbarkiem w ręce nie chcę nic więcej♥


Wyścigowa wyścigówka wyścignęła wyścigową wyścigówkę numer 5 :D


Może nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radzę.


Od aniołka mam skrzydełka, a charakter mam diabełka :)


Śmierć jest jak bajka, której nikt już nigdy nie przeczyta...


PKP - Pięknie Kurde Pięknie


-Ja to kiedyś przekroczę prędkość światła... -Yhy, chyba zgaszonego.


PiS - Polecieli i Spadli


Życie jest jak sznurek, nigdy nie wiesz kiedy się skończy...


Proszę... Pokoloruj mój świat... On jest taki bez barw :(


Najgłębiej patrzą te oczy, który najwięcej płakały...


To mój świat, moje kredki... Wypad mi z tymi mazakami!


...bo miłość to bzdura, istnieje w filmach i tanich lekturach


W życiu jest jak w tańcu, każdy krok ma znaczenie...


Zabawne, że w jednej osobie może znajdować się wszystko to, co daje Ci szczęście :*


?... ?... ?... To co do Ciebie czuję jest znakiem zapytania...


Znalazłeś złoty kluczyk do mojego serduszka ♥


W życiu są rzeczy, o które warto walczyć do samego końca!


Książę z bajki? Mam go w du*ie! Zostanę niezależną księżniczką!


Trzeba się śmiać! Wariatkę grać! Wesołym być i z życia drwić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz