Etykiety

wtorek, 17 kwietnia 2012

Romantyczne opisy !!

Świat przestał mnie bawić, a jednak sprawiłeś, że jestem taka jak dawniej <3

 I nieważne czy ma niebieskie, zielone, czy brązowe oczy. Są jego, więc są najpiękniejsze. ♥

"… oczy są ślepe. Trzeba szukać sercem." :*

 Bo Miłość Jak Ogień Rozpala Nasze Serca…….

 Jak ogień się pali, jak woda się leje, tak moje serce za Twoim szaleje

 Gdy śpię, śnię o Tobie, gdy myślę, myślę o Tobie, a twe imię brzmi ***

 Zaczaruj czas, niech biegnie niech biegnie niech biegnie wolniej. ;**

 Wiesz, szczęście bywa każdemu pisane… ;*;*;*

Jestem słodsza niż 3 kg truskawek ;* 

Jesteś moją gwiazdką na niebie… Jesteś moim owocem na drzewie… ;*

 Bo tylko dla Ciebie naprawdę chcę żyć. Mając Ciebie nie chcę już nic.

  ;**Raz Aniołem, Raz Szatanem ...;)↵Przecież nie muszę być Ideałem . 

Moje serce oszalało, bo Ciebie pokochało :* kC :*.

Wszystkim zakochanym życzę ...
No co ja wam mogę życzyć ? 
Mogę wam życzyć żebyście byli szczęśliwi ze sobą , 
nigdy nie przestali o sobie myśleć . 

Myślisz że jesteś zakochany sprawdź : 

Zakochanie – stan związania emocjonalnego z drugą osobą.
Charakteryzuje się obsesyjnymi myślami o tej osobie, pragnieniem przebywania z nią. W przypadku niedostępności obiektu miłości osoba zakochana cierpi.

Tu masz mały test , czy naprawdę się zakochałeś/aś :   http://test.4free.pl/test/355246/23446

Chciałam was jeszcze powiadomić że niedługo pojawi się ankieta , czy psiara ma zostać na tym blogu !

Na górze róże , na dole fiołki , 
a ja wam mówię do zobaczenia . 

 

3 komentarze:

  1. Świetne < 3 zapraszam do siebie : http://life-on-everyday.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśnie!

    Zapraszam do mnie

    http://meri-siera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń